Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

πατούσες.

Δεν είναι κατάσταση αυτή πιά. Δεν αντέχω άλλο. 
ΜΙΑ ΖΩΗ, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου δεν έχω κάλτσες.
Τί εννοώ ; 
Ότι ΠΑΝΤΑ όταν τις μάζευα από την απλώστρα ένα σημαντικό ποσοστό τους ήταν μονές. Ενώ με τα χεράκια μου στο καλάθι με τα άπλυτα είχα βάλει το ζευγάρι. Και όσες δεν ήταν μονές ήταν τρύπιες. Στη φτέρνα. Κι εγώ τις έραβα και τις φορούσα μη-ζευγαρωμένες, αλλά και πάλι. Ξανατρυπούσαν και ξαναχάνονταν.
Κι αυτό το πράγμα πια ! Που η μανούλα μου ΠΑΝΤΑ μου έπαιρνε κάτι πολύχρωμες (ριγέ) κάλτσες γιατί νόμιζε ότι αυτές είναι που μου αρέσουν, ενώ εγώ το μόνο που ήθελα ήταν ΑΠΛΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ?! Βέβαια, όσες φορές επεδίωξα να αγοράσω μαύρες κάλτσες στο τέλος τις μπερδεύαμε με του αδερφού μου (ο οποίος προφανώς και δεν θα μπορούσε να φοράει ριγέ πολύχρωμες), και ρίχναμε κάτι επικούς τσακωμούς μες στο σπίτι γιατί στο τέλος κανείς δεν ήξερε ποιές είναι δικές του και κανείς δεν είχε κάλτσες.

Και το άλλο θέμα. 
Οι φίλοι μου με κοροϊδεύουν. Με λένε γυφτάκι !! Γιατί ?
Γιατί φοράω σκισμένα σταράκια. 
Δεν με καταλαβαίνω ώρες ώρες. Έχω αρκετά ζευγάρια, αφού για 4-5 χρόνια ήταν το μόνο παπούτσι που δεχόμουν να φοράω... Και από αυτά, ΌΛΑ είναι σκισμένα. Κι επειδή τον τελευταλιο χρόνο αλλαξοπίστησα, δεν έχω αγοράσει κανένα καινούριο, οπότε όσα έχω είναι διαλυμένα. Κανονικά. 
Λοιπόν, δε μπορώ να με καταλάβω. Ναι, τα φοράω. Σκισμένα, ξεσκισμένα. Είναι 1-2 ζευγάρια που σε λίγο δεν θα μπορώ να τα φορέσω. 
(αυτά είναι τα αγαπημένα μου )
Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνω αυτό. Φοράω σκισμένα παπούτσια. Γιατί δεν ντρέπομαι ? Δεν είναι περίεργο ? 

4 σχόλια:

DonnaBella είπε...

ax, to mysthrio twn xamenwn katswn, pou den elyse pote kaneis.kale mia hara ta starakia! :-)

Ρούντιγκερ είπε...

βρε ναι, μια χαρά φαίνονται εδώ, αλλά αν τα δεις από άλλη οπτική γωνία θα καταλάβεις τι εννοώ... ΞΩΦΤΕΡΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ! :Ρ

Μόχα είπε...

χαχα! οι ξεφτισμενες φτερνες!! τελειο! τα σταρακια δεν τα συμπαθησα ποτε μου by the way... :/

Ρούντιγκερ είπε...

...και φαντάσου ότι στη φωτογραφία δε φαίνεται τίποτα απ όλο τους το μεγαλείο :Ρ
(ε, δεν πειράζει. καθένας με τα γούστα του :) )